هادی طب مرکز فروش قطره اسپانیش فلای اصلی
داروهای مختص بانوان

خرید قطره اسپانیش فلای درمان کننده سرد مزاجی در بانوان

قطره اسپانیش فلای یک معجون محرک جنسی بانوان میباشد که میتواند زنان را برای شکل گیری رابطه ی جنسی ترغیب سازد، مکانیزم عمل بدین صورت است که شما بایستی تنها چند قطره از اسپانیش فلای را به نوشیدنی او اضافه کنید.

خوبیه قطره اسپانیش فلای بی رنگ بودن آن است بطوری که اگر یواشکی چند قطره به نوشیدنی زنان بریزید به هیچ وجه آنها متوجه نخواهند شد و تقریبا یک ربع بعد اثرات دارو خود را نشان خواهد داد.

این قطره شاهراهی برای ایجاد شیدایی در زنان است و حس محبت عاشقانه را در روح آن بوجود می آورد (نوعی حس خوب).

فروش این قطره سالهاست که در مراکز فروشگاهی اکثر کشورهای اروپایی رونق بسیاری دارد و مردان آن را هدیه ای مناسب برای زنان سرد مزاج خود میدانند که میتواند شبی بیاد ماندنی را به ارمغان بیاورد.

قطره درمان سرد مزاجی بانوان اسپانیش فلای اصل

معنیه اصلی اسپانیش فلای پرواز اسپانیاییست، این قطره در اسپانیا و آلمان تولید میگردد. برخی ها این قطره را یکی از قویترین تحریک کننده های جنسی در زنان میدانند زیرا به سرعت عمل کرده و یک زن متوجه نوشیدن آن به هیچوجه نخواهد شد.

اگر شما نیز از رفتارهای سرد همسرتان به سطوح آمده اید چاره ی کار همینجاست و ما با این معجون دارویی به شما کمک میکنیم تا او را عاشق تر از قبل سازید.

درمان سرد مزاجی جنسی از روشهای گوناگونی قابل درمان میباشد و قطره اسپانیش فلای نه تنها یک راه حل دارویی بلکه روشی کاملا روانشناسانه محسوب میگردد. تقویت میل جنسی در بانوان نسبت به مردان متفاوت است و اگر شما بتوانید کمی بیشتر با مخ او کار کنید مسلما جواب بهتری خواهید گرفت و در این راه یکسری نکات آموزشی و ابزارهای کمکی میتوانند مداوا را به بهترین شکل صورت پیش ببرند.

سرد مزاجی جنسی در زنان را میتوان از جنبه های گوناگونی مورد بررسی قرار داد، شاید در این راه یک کم اهمیتی از جانب شما کار را خراب تر کند. به صورتی طبیعی یک زن تنها در زمانهای عادت ماهانه و سنین یائسگی با کمبود میل جنسی روبه رو میشود و اگر غیر از این اتفاق افتاد باید آن را ریشه یابی نمود.

درمان سرد مزاجی جنسی در زنان میتواند با یک تحریک با یک رفتار ساده از سوی شما و برآورده کردن خواسته های او انجام پذیرد. اگر فکر میکنید کمی اوضاع زندگیتان به هم خورده براحتی میتوانید از دارو درمانی بدین منظور کمک بگیرید.

اسپانیش فلای اصلی
قطره اسپانیش فلای با تحریک ناحیه کلیتوریس زنان باعث ایجاد برانگیختگی جنسی میگردد

تعریف علمی از قطره های اسپانیش فلای

اصولا این قطره های خوراکی سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین ها هستند که یک معجون و شاهکار تاریخی را رقم زده اند. این ها به معجون عشق و عشق بازی معروف اند و از صده های پیش راهکاری برای افزایش لذت جنسی در ذوجین بکار گرفته شده اند.

عطارهای بسیار قدیم اروپایی نقل میکنند که فرمول ساخت چنین معجون هایی پیچیده نبوده اما اثرات آنها کاملا مشهود بوده اند.

قطره های اسپانیش فلای بسیار محبوب اکنون به 10 نوع طعم مختلف ساخته می شود. رایحه های محرک باعث میل بیشتر، احساس شهوت می شود و هم شما و هم شریک زندگی تان را وارد فضایی بهشتی می کند.

رغبت جنسی زنان با این محصول تکامل یافته و شور جنسی در آنان پدیدار میگردد.

اگر چه این تمجیدها بسیار شکل عرفانی بخود میگیرند اما وقتی شما تنها یکبار از قطره اسپانیش فلای استفاده میکنید براحتی قابل درک خواهد بود که حس و حالتان عوض شده و نوعی مدیتیشن واقعی در بدنتان رخ میدهد که منجر به کنار گذاشتن استرس ها و میل به لذتهای زندگی در درونتان فزونی پیدا میکند.

درمانگرهای بی تفاوتی جنسی در بین ذوجین

معمولا در دنیا مرسوم است که مردان به دنبال روشهایی جهت افزایش لذت جنسی در روابط زناشویی خود هستند و آنان از قبل به سراغ قرص راست کننده گیاهی و یا یک قرص تاخیری قوی رفته اند.

اما زنان در این باره جز یکسری داروهای عطاری که تا حدودی میتوانست میل جنسی را در آنان تقویت کند هیچ راهی نداشتند، اگر موبایل خود را بازکنید و سری به بهترین درمانگرهای بی تفاوتیه جنسی بزنید با قطره محرک فوری بانوان رو به رو خواهید شد که تاکنون میلیون ها نفر در سراسر دنیا بدان مراجعه کرده اند.

خرید اینترنتی قطره اسپانیش فلای در سراسر ایران امکان پذیر است و ما این قطره را از مشهد گرفته تا اردبیل و حتی روستاهای کوچک ایران برایتان پست خواهیم کرد، نکته قابل توجه این خواهد بود که ما روی بسته بندیه این قطره خوراکی جنسی برای حفظ حریم خصوصیتان هیچ نامی از قطره اسپانیش فلای قرار نخواهیم داد (خرید قطره اسپانیش فلای اصل از انتهای همین پیج امکان پذیر میباشد).

قطره اسپانیش فلای برای بانوان
قطره محرک جنسی زنانه اسپانیش فلای اصل

اختلالات عملکرد جنسی در زنان را بهتر بشناسید

علایم در زنان متفاوت است اما شایع ترین درگیری های جنسی بین اکثریت زنان به طرز زیر میباشد:

  • میل جنسی بسیار کم. در این حالت زنان هیچ رغبتی برای روابط جنسی از خود بروز نمیدهند و بایستی به سرعت مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
  • اختلال در نحوه ی برانگیختگی جنسی. میل شما به رابطه جنسی ممکن است دست نخورده باشد، اما در برانگیختگی مشکل دارید یا نمی توانید در طول فعالیت جنسی برانگیخته شوید یا برانگیختگی خود را حفظ کنید.
  • اختلال ارگاسمیک. پس از برانگیختگی جنسی کافی و تحریک مداوم، در رسیدن به ارگاسم مشکل مداوم یا مکرر دارید. میتواند به جنبه هایی از مشکلات هورمونی نیز پیوند داده شود.
  • اختلال درد جنسی. درد همراه با تحریک جنسی یا تماس واژن. حالتی که زنان را با ترس روبه رو کرده و احساس بدی به آنها دست میدهد.

مشکلات جنسی زمانی رخ میدهد که هورمون های شما در جریان هستند و شما آمادگی لازم برای فرزند آوری و یا دوران یائسگی را دارید، در این بین برخی از بیماری های مرتبط با ضعف سیستم ایمنی بدن و بروز بیماری هایی نظیر ام اس، بیماری های قلبی، فشار خون و غیره میتواند در ساختار میل جنسی تاثیراتی کاملا منفی از خود برحای بگذارد.

برخی از عوامل که میتواند اختلالات جنسی در زنان را رقم بزند:

  • فیزیکی. هر تعدادی از شرایط پزشکی، از جمله سرطان، نارسایی کلیه، مولتیپل اسکلروزیس، بیماری قلبی و مشکلات مثانه، می تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی شود. برخی داروها، از جمله برخی از داروهای ضد افسردگی، داروهای فشار خون، آنتی هیستامین ها و داروهای شیمی درمانی، می توانند میل جنسی و توانایی بدن شما برای تجربه ارگاسم را کاهش دهند.
  • هورمونی. سطوح پایین استروژن پس از یائسگی ممکن است منجر به تغییراتی در بافت های تناسلی و پاسخ جنسی شما شود. کاهش استروژن منجر به کاهش جریان خون در ناحیه لگن می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش حس تناسلی و همچنین نیاز به زمان بیشتری برای ایجاد برانگیختگی و رسیدن به ارگاسم شود. پوشش واژن نیز نازک‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌شود، به خصوص اگر از نظر جنسی فعال نباشید. این عوامل می توانند منجر به مقاربت دردناک (دیسپارونی) شوند. میل جنسی نیز با کاهش سطح هورمونی کاهش می یابد. سطح هورمون های بدن شما نیز پس از زایمان و در دوران شیردهی تغییر می کند که می تواند منجر به خشکی واژن شود و بر تمایل شما به رابطه جنسی تأثیر بگذارد.
  • روانی و اجتماعی. اضطراب یا افسردگی درمان نشده می تواند باعث اختلال در عملکرد جنسی شود یا به آن کمک کند، همانطور که استرس طولانی مدت و سابقه سوء استفاده جنسی نیز ممکن است. نگرانی های مربوط به بارداری و خواسته های جدید مادر بودن ممکن است اثرات مشابهی داشته باشد. درگیری های طولانی مدت با شریک زندگی خود – در مورد رابطه جنسی یا سایر جنبه های رابطه شما – می تواند پاسخ جنسی شما را نیز کاهش دهد.

کاربرد قطره اسپانیش فلای اصل برای زنان

عدم درمان به موقع بی میلی جنسی در زنان با ادامه ی فرآیند میتواند به بیماری های خطرناک افسردگی، اختلالات شدید عصبی و غیره منجر گردد.

امیال جنسی همیشه بایستی با فرد همراهی داشته باشد و هر گونه کمبود و یا سرکوب میل جنسی میتواند سلامتی جنسی و جسمی را تهدید سازد.

فروش قطره اسپانیش فلای آزاد و بی نسخه شد تا مردان بتوانند بدون توضیح دادن به پزشکان و صرف کردن وقت و هزینه های بی جا، آن هم در شرایطی که خود با روحیات همسر خود آشنایی کامل دارند براحتی به معجون حل مشکل دست پیدا کنند.

در حال حاضر “خرید قطره اسپانیش فلای اصل” از داروخانه یکی از بهترین روشهای وسوسه کردن زنان برای برقراری روابط جنسی خواهد بود.

شما با صرف هزینه ای بسیار اندک بزرگترین دغدغه ی روحیه خود و همسرتان را در 15 دقیقه رفع نموده و میتوانید آن را به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد دهید.

قطره اسپانیش فلای یکی از راهکارهای جالبی میباشد که زنان آن را بعنوان یک قرص در نظر نگرفته و وقتی در نوشیدنی آنها میریزید هیچ مزه و بوی بدی برای آنها قابل حس کردن نخواهد بود. شما میتوانید بارها و بارها بدون اینکه او بفهمد نوشیدنی اش را پربار تر سازید و اینکار را تا زمانی که از بهبودی همسر خود اطمینان پیدا کردید ادامه دهید.

قضیه بالاخره لو خواهد رفت اما اگر مشکل کنونی زنان با قطره اسپانیش فلای رفع گردد آنها نه تنها از دست شما عصبانی نمیشوند بلکه خود خواهند خواست که چنین معجونی را دوباره از داروخانه هادی طب خرید کنید ( لازم بتوضیح است در طی سالهای اخیر سفارش این دارو از سوی زنان بیشتر از مردان بوده است، پس این موضوع نشان میدهد که آنها کاملا با قطره اسپانیش فلای اصل ارتباط خوبی برقرار کرده اند).

حتما بخوانید : قرص افزایش میل جنسی بانوان لیدی ارا

قطره اسپانیش فلای چگونه بر زنان تاثیر میگذارد؟

ماده فعال رد قطره اسپانیش فلای اصل ، ال آرژنین میباشد که برای شاد کردن زنان شناخته شده است به سادگی 5-7 قطره زیر زبان بریزید و بعد از نیم ساعت اثر آن شروع می شود. این قطره ضعف در برابر خواسته های جنسی را بوجود می آورد، مکانیزم عمل اینگونه است که پس از خوردن قطره توسط زنان، خونرسانی به ناحیه کلیتوریس که نبض تپنده ی میل جنسی در زنان محسوب میگردد افزایش پیدا کرده و آنان را مشتاق و برانگیخته ی جنسی میسازد. این ماده ی اسپانیایی آنقدر قوی است که ممکن است زنان یک هم آغوشیه بی نظیر پس از سالها زندگیه مشترک با شما داشته باشند و شما را مست و دیوانه ی خود خواهد کرد.

ما بسیار در داروخانه هادی طب درباره خشکی واژن با شما صحبت کرده ایم و اینکه خشکی واژن به لحاظ دردهایی که بهنگام دخول ایجاد میکند میتواند براحتی مانع از لذت بردن زنان از رابطه ی جنسی باشد، وقتی عملیات جنسی زمانی که زنان هنوز با این پدیده ی شایع روبه رو هستند تکرار و تکرار گردد، نوعی ترس در زنان نسبت به دخول شکل گرفته و آنها را نسبت به برقراری رابطه ی جنسی بی میل و کم رمق خواهد ساخت. حال قطره اسپانیش فلای اصل وقتی که مصرف میگردد به دیلیل خونرسانی بهتر به ناحیه تناسلی زنانه نوعی تولید مایع لزج را شکل میدهد که بصورتی طبیعی میتواند خشکیه واژن را کاملا از بین ببرد، پس شما با یک تیر دو نشان میزنید و علاوه بر ساختار روانی در ساختاز جنسی زنان نیز با چنین قطره ای تاثیرگذار خواهید بود.

قطره خوراکی اسپانیش فلای
اسپانیش فلای درمان سرد مزاجی در زنان

مواد تشکیل دهنده ی قطره اسپانیش فلای

مواد تشکیل دهنده در هر 3 میلی لیتر: آب، 40.5 میلی گرم ال آرژنین، 15 میلی گرم ویتامین C، (به عنوان اسید اسکوربیک) (18.75٪ ETM)، نگهدارنده: E211، E202. *ETM = مقدار توصیه شده روزانه. حجم: 15 میلی لیتر.

این برطبق بروشوری است که در اختیار هادی طب قرار داده شده است، لازم بتوضیح است مواد بکار رفته در نسخه های اسپانیایی و آلمانی کاملا متفاوت خواهد بود (این ترکیب برای نسخه ی اسپانیایی قطره اسپانیش فلای اصل صدق میکند).

نحوه ی مصرف

هیچ شتابزدگی در اینگونه موارد لازم نیست و بهتر است کاملا عادی و استادانه عمل کنید، نوشیدنی خامتان را انتخاب و تا آخر لیوان آن را پر کنید سپس قطره اسپانیش فلای اصل را برداشته و ابتدا کمی آن را بچکانید تا غلیط شود، در انتها حدود 5 تا 7 قطره را در نوشیدنی او ریخته و با قاشق چای خوری هم بزنید.

معمولا هیچ رد و آثاری از قطره در نوشیدنی قابل تشخیص نمیباشد، با اینحال بسیار بهتر است که در نوشیدنی های طعم دار از آن بهره ببرید.

اما اگر قضیه لو رفت و یا اینکه خودتان جریان قطره اسپانیش فلای را برای همسرتان بازگو کردید در دفعات بعدی برای اینکه دارو اثر گذاریه بسیار بیشتری داشته باشد بهتر است بانوان آن را بصورتی زیر زبانی مصرف فرمایند.

این قطره حدود 45 میلی گرم حجم داشته و به کررات میتوانید آن را استفاده و فضای خصوصیه خود را داغ تر سازید.

موارد منع مصرف اسپانیش فلای

اگر چنانچه همسرتان در دوران بارداری به سر میبرد به هیچ عنوان چنین حرکاتی را انجام ندهید زیرا ممکن است به دلایل هورمونی مسمویت هایی برای آنان بوجود آمده و التبه اینکه سلامتیه جنین را با خطرات احتمالی مواجه سازد.

بنابر سوالاتی که ما از مصرف کنندگان مرد قطره اسپانیش فلای داشتیم آنها تاثیرات خاصی را گزارش نداده اند پس بهتر است این مکمل جنسی تنها برای زنان در نظر گرفته شود.

مصرف قطره اسپانیش فلای اصل در زنانی که با ناهنجای های روانی و روان پریشی مواجه هستند به هیچ عنوان توصیه نمیگردد، همچنین این قطره در زنان درگیر با فشار خون بالا بایستی با احتیاط مصرف گردد.

قطره محرک فوری
اسپانیش فلای

آیا قطره اسپانیش فلای یک درمانگر قطعی برای سرد مزاجی جنسی در زنان است؟

قطره اسپانیش فلای میتواند براحتی یک درمانگر بی میلی جنسی در زنان باشد اما بصورتی موقتی! این یک تحریک کننده است و صرفا یک داروی عصبی محسوب نمیگردد.

اگر چه برخی از زنان از تاثیرات طولانی مدت قطره اسپانیش فلای اصلی حرف زده اند اما بهتر است زیاد اغراق آمیز در این باره پیش نرویم و مثل تاثیرگذاری یک مشروب لوکس برای مردان آن را شبیه سازی کنیم.

خیلی از زنان ایرانی نسبت به خوردن مشروبات الکلی به لحاظ اعتقادات مذهبی و یا اختلالات عملکردی بی میلی نشان داده اند پس شما با این معجون کاملا طبی میتوانید او را در شادی های خود شریک فابریک قرار داده و هر دو مست و سرشار از خوشی ها شوید.

با توجه به اینکه ماندگاری اثر قطره خوراکی اسپانیش فلای در کمتر از 3 ساعت آتی به پایان میرسد لذا هیچگونه مشکلات ذهنی برای فرد مصرف کننده بوجود نمی آورد.

این قطره تحریک کننده جنسی همچنین بر روی سطح تستوسترون و پروستروژن بی تاثیر است اما با ارتباط مستقیم هورمون های شادی بدن کار میکند.

عوارض قطره درمانگر سرد مزاجی بانوان

آلرژی ها را همیشه در نظر بگیرید، گفته میشود این قطره در فصول سرد سال نسبتا تاثیرگذاریه بالایی ارائه میدهد.

یک پزشک اسپانیایی توضیح داد که مصرف قطره اسپانیش فلای برای زنان پس از یک ورزش نسبتا سنگین به هیچ عنوان توصیه نمیگردد و بالا رفتن شدید فشار خون ممکن است تشنج هایی خفیف پیش بیاورد.

پس زمان هایی از قطره محرک فوری بانوان استفاده فرمایید که کاملا فضای آرامش بخشی در خانه حاکم است.

مصرف این قطره در شرایطی که همسرتان با سرماخوردگی همراه است بهتر است استفاده نگردد.

در حالت کلی ساختار قطره اسپانیش فلای اصل کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به هیچ عنوان نمیتواند مشکلات طولانی مدتی را برای زنان پیش بیاورد و صرفا جنبه های فان و درمانی خواهد داشت.

قطره محرک فوری بانوان اسپانیش فلای
قطره گیاهی اسپانیش فلای

جمع بندی و خرید قطره اسپانیش فلای از داروخانه

اگر میخواهید روابط صمیمی خود را در دل خانواده شدت بخشید زمانی را صرف مطالعه درمانگرهای جنسی کنید.

امروزه استفاده از محرک های جنسی نسبت به دهه های قبلی بیشتر به چشم میخورد و حتی ما شاهدیم یکسری عطرهای جنسی نیز در بازارها موجود هستند که میتوانند بعنوان تحریکی برای صمیمیت بکار گرفته شوند.

از میان تحریک کننده های جنسی بانوان، قطره اسپانیش فلای اصل بسیار رایج و قویتر عمل میکند و در کنار درمان بی میلی جنسی میتواند بسیار در روحیات زنان تاثیرات مثبتی را از خود برجای بگذارد.

اقدام به خرید قطره اسپانیش فلای اصل از داروخانه هادی طب میتواند مزایایی نظیر ارسال سریع، مطلوب بودن کیفیت محصول، افزایش اطلاعات و البته برخی امتیازات ویژه را برای شما دوستان عزیز بهمراه داشته باشد.

قیمت قطره اسپانیش فلای اصل اسپانیایی در داروخانه هادی طب 220 هزاز تومان خواهد بود.

از طریق فرم زیر براحتی میتوانید نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید.

سفارش قطره خوراکي اسپانيش فلاي (جديد ) 2023
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

محصولات مشابه به شرح زیر در داروخانه هادی طب موجودند:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 62 میانگین: 4.3]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

19 دیدگاه

  • معین مبشرس

    باسلام من از این قطره برای استفاده برای زنم میخرم چون چند روزی هست با هم درگیریم و رابطه نداشتیم و ازین طریق میخام دعوتش کنم به رابطه

  • مجید

    سلام من امروز قطره اسپانیش فلای را از سایت شما خریداری کردم از آنجایی که شکل جعبه و قوطی با آن چیزی که در سایت شما تبلیغ شده خیلی فرق داره لطفا بفرمائید چگونه میتوانم از اصلی بودن این محصول اطلاع حاصل کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید آیا این محصول اصلی یا فیکه؟ باتشکر

    • haditeb

      سلام و درود
      لطفا دوستان توجه داشته باشن شرکت های خارجی مثل ایران نیستن که یه محصول رو چندین سال با یه قوطی و طرح ارایه بدن اینا هر ساله اپدیت جدید با خواص بهتری رو ارایه میدن چون فضا رقابتی بوده و اتحادیه غذا و داروی اروپا هر ساله متدهای جدیدی رو از شرکت های داروسازی میخوان ..نسخه فیک در این داروخانه ارایه نمیشه دوست عزیز چون این داروخانه توسط پزشکان اداره میشه .متشکرم

    • haditeb

      سلام تهران اگه گذرتون افتاد ادرس بدید با پیک پرداخت در محل براتون ارسال کنیم.. شهرستان با پست ارسال میشه و حدود 6 روز باید منتظر باشین که برسه درب خونتون

  • مهدی

    سلام
    من میخوام قطره اسپانیش فلای و رو تهیه کنم ولی دو سوال دارم
    اول اینکه میشه حضوری تحویل بگیرم و درب خونه نیاد ؟
    و دوم اینکه پرداخت نقدی امکانش هست؟

    • haditeb

      سلام دوست عزیز
      بله با پیک میفرستیم محل مورد نظر شما چنانچه ساکن تهران باشید و اونجا میتونید بعد از تحویل محصولتون وجه رو پرداخت فرمایید در غیر اینصورت میتونیم در اداره ی پست شهرستان محصول را بنامتون ارسال کنیم

  • Nima

    درود بر شما
    قطره ارسالی شما دوز چند هست؟
    چون طبق تحقیقاتی که داشتم ۴دوز و مدل دارد.

    • haditeb

      با سلام دو دوز سفید و قرمز رایجترین نوع قطره های اسپانیش فلای در حال حاضر هستند، قدرت نوع سفید این قطره ها بیشتره

  • محمد

    سلام
    هر کسی اینجا فرم پر میکنه بیکار نیست و محض تفریح آدرس مشخصات نمیده ولی
    خانمهای فروشنده محصول تماس میگیرن
    اگه موقعیت صحبت نداشته باشید بعدا دیگه نه جواب تلفن میدن نه پیام.
    میشه این مورد رو اصلاح بفرمائید لطفا؟

    • haditeb

      سلام مشتریامون زیادن دوست عزیز صبور باشید دوباره حتما با شما تماس میگیریم، مچکرم از همراهی شما

  • Mary

    سلام من خانم و متاهل هستم و بی میلی شدید دارم و اصلا دیگه برانگیختگی ندارم و از رابطه لذتی نمی‌برم ، نمی‌دونم از قرص لیدی آرا استفاده کنم یا قطره اسپانیش فلای ؟ میشه راهنماییم کنید

    • haditeb

      سلام میتونید هر دو رو داشته باشید روزانه یک عدد لیدی ارا و 15 دقیقه قبل از رابطه قطره اسپانیش فلای نسخه ی سفیدشو مصرف کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *