قرص تاخیری جایگزین ویاگرا
خرید قرص تاخیری,  محصولات پیشنهادی

خرید قرص فراری قرمز ، خرید قرص راست کننده فوری از داروخانه

قرص فراری قرمز راست کننده فوری و قوی آلت مردان درمان مشکلاتی مانند عدم نعوظ و درمانی مناسب در پروستات خوش خیم مردانه .

اسم فراری شما را حتما به یاد ماشین های گرانقیمت برند فراری می اندازد یا شاید قرص های غیر مجاز و کشنده روان گردان !! نه ما در مورد یک قرص تاخیری عالی میخواهیم با شما حرف بزنیم که میتواند جایگزینی برای برند دارویی ویاگراها باشد.

اگر شما قبلا قرص های ویاگرا را مصرف کرده باشید و از دوز مصرفی آن ناراضی هستید یا میخواهید یک قرص تاخیری جدید و متفاوت را تجربه فرمایید قرص فراری قرمز میتواند گزینه مناسبی باشد.

تجربه متفاوت و تنوع در داروها میتواند مناسب باشد و مانع از ایجاد وابستگی به یک قرص خاص شود که شاید از لحاظ مالی هم برای مشتری ها زیاد جالب نباشد

قرص فراری قرمز چیست؟

ما در هادی طب همواره در حال بروزرسانی داروها هستیم قبل از هر چیزی سعی میکنیم نسخه های قدیمی قرص های یاد شده را  با تولیدات بروزتر آنها برای شما عزیزان آماده سازیم در مرحله بعد نیم نگاهی جدی به عرضه قرص های جنسی جدیدتر دنیا داریم.

قرص فراری قرمز یک قرص تاخیری با عملکرد شق کنندگی و راست کنندگی برای انجام یک رابطه جنسی استاندارد در میان ذوجین میباشد.

اين دارو در بسته بندي دفترچه اي اورجينال ارائه مي شود و براي تمامي مردان قابل مصرف است. استفاده از اين دارو مخصوصا براي افراد ميانسال که درصد بالايي از آنها مشکل عدم نعوظ دارند توصيه مي شود.

قرص فراری قرمز ساخت کدام کشور است؟

این دارو در آمریکا تحت شرایط استاندارد cgmp همانند قرص اسپرم ساز سمنکس تولید میشود.

اسم دیگر این دارو چیست؟

این دارو بعنوان قرص آلتی شکل نیز نامبرده میشود و جزو قویترین قرص های راست کننده فوری در داروخانه هادی طب میباشد.

قیمت قرص فراری قرمز؟

در حال حاضر این دارو با قیمت 2700000 تومان و با کیفیت اصلی در همین پیج بفروش میرسد.

پنج ویژگی برتر قرص فراری قرمز:

1.درمانی برای اختلالات نعوظی شایع بین مردان

2.نسخه ای مدرن تر و بروزتر از قرص های ویاگرا

3.پیشگیری و درمانی برای پروستات خوش خیم

4.استفاده به عنوان یک قرص تاخیری عالی

5.راست کننده الت و درمان نانوانی جنسی در مردان

مواد بکار رفته در قرص فراری قرمز رنگ

مهمترین ماده ای که در قرص های تاخیری برتر دنیا بکار گرفته میشود سیلدنافیل میباشد که فراری قرمز نیز از قاعده مستثنی نیست همچنین ترامادول نیز بعنوان سازنده احساس لذت در زمان انزال نیز از دیگر ترکیب فوق العاده این دارو میباشد.

سازندگان قرص فراری سعی داشته اند این محصول را به عنوان قویترین قرص راست کننده الت وارد بازارهای جهانی کنند به این جهت مقداری گیاه جنسینگ را به ترکیبات فراری افزوده اند.

جنسینگ نیز ماده پیش فعال در ساخت بسیاری از قرص های جنسی معروف دنیا نظیر ویگرکس پلاس کانادایی میباشد همچنین میتواند سرعت راست کنندگی الت را قبل از انجام رابطه جنسی بیش از 50 درصد افزایش دهد.

خرید قرص تاخیری فراری قرمز
فروش قرص راست کننده فوری الت

فراری قرمز جایگزینی برای قرص ویاگرا

ماقبلا در معرفی قرص ویاگرا موارد منع مصرف این محصول را شرح داده بودیم خصوصا افرادی که مسن بوده و دارای سابقه قبلی بیماری های قلبی و عروقی بودند نباید از این محصول استفاده میکردند.

مسلما برای افراد بالای 35 سال که دچار اضافه وزن یا بدلایل شغلی از تحرک کمتر برخوردارند  و البته رابطه جنسی نامنظمی دارند فراری قرمز میتواند انتخاب بهتری باشد.

قرص فراری نسبت به قرص ویاگرا سریعتر و لحظه ای عمل مینماید و از این حیس بسیار مورد پسند مردان قرار گرفته است.

دیگر محصولی که داروخانه هادی طب برای افراد دچار اختلالات نعوظی توصیه میکند قرص سیالیس میباشد .

مسلما قرص هایی نظیر ویاگرا و سیالیس بسیار معتبر تر از قرص فراری میباشند اما با احتیاط های مصرفی روبه هستند چنانچه شما تازه شروع به مصرف مکمل های جنسی کرده اید یا نسبت به دو گزینه یاد شده دارویی الرژی داشته یا تجربه ناموفقی را سپری کرده اید قرص فراری قرمز میتواند انتخاب شایسته برای شما باشد .

درمان زود انزالی

زود انزالی چیست ؟

زود انزالی به حالتی گفته میشود که فرد نمیتواند حالت برانگیختگی جنسی خود را برای مدت زمان بلند تری حفظ نماید و بصورت غیر ارادی مجبور به خروج مایع منی میشود .

این یک موضوع ساده و در عین حال در طولانی مدت باعث بوجود امدن اختلافات شدید بین ذوجین میشود و بایستی حتما درمان گردد.

انزال توسط سیستم عصبی مرکزی کنترل می‌شود. هنگامی که مردان از طریق تحریک جنسی تحریک می‌شوند، سیگنال‌ها به نخاع و مغز ارسال می‌شود. وقتی مردان به سطح مشخصی از هیجان می‌رسند، سیگنال‌ها از مغز به ارگان‌های تولید مثل ارسال می‌شود. این باعث می‌شود که اسپرم از طریق آلت تناسلی (انزال) آزاد شود.

در واقع زود انزالی میتواند ناشی از دلایل مختلفی پدیدار شود که اکثرا به سیستم عصبی منتهی میگردد.

شیوه های درمانی که برای این بیماری در نظر گرفته میشود اکثرا سعی در ایجاد حالت نشاط در افراد و تقویت بالقوه سیستم اعصاب مرکزی دارند.

موضوع بعدی تغییرات رفتاری هورمونی فیزیکی میباشد که پدید آورنده موضوع زود انزالی در طولانی مدت میباشد .

ابزارهای درمان زود انزالی

از روش های جلوگیری از زود انزالی مجوعه ای از اسپری های تاخیری، قرص های تاخیری و ژل یا کرم های تاخیری بدین منظور میباشد.

شما میتوانید بنا به سلیقه و توان مالی خود شیوه ای مناسب را انتخاب نمایید ما نیز در هادی طب سعی میکنیم بهترین پیشنهادهای پزشکی را در این مورد برای شما دوستان گرانقدر ارائه دهیم.

قرص فراری و درمان بزرگی سرطان خوش خیم پروستات

سازندگان قرص فراری قرمز ادعای درمان سرطان پروستات در مردان را با خود یدک میکشند ما فعلا در داروخانه هادی طب با گزارش درمان این بیماری شایع مردانه توسط این دارو مواجه نشده ایم نمیتوانیم دقیقتر در این باره با شما عزیزان صحبت کنیم بهتر است چنانچه نیاز به درمان این بیماری با فراری قرمز را گرفته اید ابتداعا آزمایشات گسترده پزشکی را پشت سر نموده و با پزشک معالج خود مشورت نمایید .

در درجه بعدی البته میتواند جلوگیری از بوجود آمدن سرطان خوش خیم در آینده برای هر مردی مهم تلقی شود که قرص فراری در این باره حرفهای زیادی برای گفتن دارد و میتواند یک پیشگیری قبل از درمان فوق العاده باشد

نحوه و میزان مصرف قرص فراری قرمز

گروه پزشکی ما همیشه مصرف یک عدد قرص تاخیری را برای یک روز کافی میداند لذا با توجه به اینکه این قرص دارای خاصیت راست کنندگی الت میباشد لذا جهت رسیدن به خواسته مورد نظر کافیست یک عدد قرص فراری قرمز را حدود 30 دقیقه قبل از شروع رابطه نزدیکی مصرف فرمایید.

میزان اثر بخشی دارو در افراد مختلف متفاوت است براساس بروشور سازنده ماندگاری دارو حدود 72 ساعت در بدن افراد ذکر شده است . پس مصرف یک عدد از این دارو برای 3 روز آینده کافی بنظر میرسد.

شایان ذکر است قرص فرای قرمز در یک قوطی 8 عددی عرضه میگردد.

قرص راست کننده فوری الت
خرید قرص تاخیری فراری قرمز در داروخانه هادی طب

درمان ناتوانی جنسی با قرص فراری قرمز اصل

ما با مجوعه ای وسیع از داروها اهداف درمان کامل مشکلات جنسی را دنبال میکنیم .

کیفیت و نوع مشکلات جنسی در افراد کاملا متفاوت با یکدیگر است و حتی افراد ممکن است  که در یک مورد نظیر کوتاهی الت دچار مشکل باشند ولی در مقابل از مدت لحظه ارضا شدن جنسی کاملا استاندارد برخوردار باشند ما سعی میکنیم ابتداعا یک وضعیت جنسی را از مشتریان خود سراغ بگیریم و سپس گزینه هایی را برای انان تجویز نماییم.

در عین حین حال قرص فراری قرمز میتواند عدم تحریک مناسب جنسی ، عدم کنترل لحظه انزال ، عدم حالت شق شدگی و همچنین سستی کمر را بطور کامل درمان کند و از این جهت یک داروی جنسی چند کاره محسوب میگردد .

متاسفانه مشکلات جنسی میتوانند بنیان هر ذوج عاشقانه را در طولانی مدت تخریب کنند بنابراین باید پاسخی سریع برای این مشکلات پیدا نمود.

تجربه ای شگفت انگیز از لحظه انزال با فراری ها

هر درمانی بدون لذت بردن بی معناست عین افرادی که با هزینه های سنگین تر جراحی های زیبایی انجام میدهد و اما از رضایت کامل برخوردار نمیشوند.

موضوع اصلی در رفع مشکلات جنسی افزایش میل و لذت جنسیست شاید مردی از تحرک و قدرت جنسی بیشتری برخوردار باشند اما از انزال های لذت بخش به حد کافی برخوردار نباشد .

اینهمه آب و تاب دادن به رابطه جنسی در یک لحظه تمام میشود اما این یک لحظه میتواند دوام یک دوره طولانی مدت رابطه زناشویی باشد در واقع اگر از رابطه جنسی خود لذت نبرید برای رابطه بعدی ترغیب تر نخواهید بود .

قرص فراری در واقع مردان را به یک گرگ همیشه گرسنه در رختخواب تبدیل میسازد !!! افزایش لذت در رابطه جنسی با استفاده از قرص های فراری قرمز موضوعیست که بر طرفدارن روزانه این دارو اضافه میکند .شما نیز به جمع فراری ها بپیونید میتوانید از طریق لینک زیر این قرص جنسی شگفت انگیز را خریداری فرمایید .

آرامش بهترین چیزی است که بعد از انزال با قرص فراری قرمز به شما هدیه میشود .

نکته : ثبت سفارش به معنای خرید نهایی نیست در واقع شما با این روش در داروخانه هادی طب ابتدا یک اطلاعات جامع تر و رایگان را از محصول مورد نظر خود جویا میشوید و در آخر در صورت مشتاق بودن میتوانید خرید خود را نهایی کنید آیا این همان فکری نیست که شما همینک در سر دارید !!!

ارزش خرید قرص فراری قرمز چقدر است؟

قرص فراری قرمز محصولی محبوب است که آلت تناسلی را به سرعت نعوظ می کند، کیفیت آمیزش جنسی را بهبود می بخشد، فاصله رابطه جنسی دوم را کوتاه می کند و خستگی را کاهش می دهد.

قرص فراری قرمز 130 میلی گرمی مردانه تقویت کننده جوهره طبیعی و حیوانی است، استخراج بالا از ناتوانی جنسی مردانه، انزال زودرس، کمک قوی و مکمل کلیه خوب و غیره است.

این قرص راست کننده فوری الت کیفیت زندگی جنسی شما را با کوتاه کردن فاصله زمانی نعوظ دوم بهبود می بخشد و به طور کلی خستگی جنسی را کاهش می دهد.

این قرص راست کننده فوری مردانه مشکلات ادراری را درمان می کند.

مشکلات دستگاه تناسلی را درمان می کند.

با این حال، طبق اخبار پزشکی امروز، اکثر مطالعات نشان می‌دهند که قرص فراری قرمز اصل ممکن است برای سلامت پروستات، به ویژه در مردان مبتلا به BPH مفید باشد.

تحقیقات محدودی وجود دارد که تأثیر مثبت آن بر سطح تستوسترون را تأیید می کند.

نوع بسته بندی دارویی بسیار شیک و جوان پسند میباشد و اطلاعات کلی در این بسته به مردان ارائه میگردد.

 

سفارش قرص فراري قرمز(قرص فراري تشکيل شده از 100 ميل سيلدنافيل + 100 ميل ترامادول )
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 125 میانگین: 3.6]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

12 دیدگاه

  • المیرا

    سلام من همسرم نعوظ داره اما خیلی تند تند فروکش میکنه لطفا بفرمائید این دارو میتونه روند رو بطور کامل درمان کنه ؟

    • haditeb

      با سلام اگه 30 دقیقه قبل از آمیزش استفاده بشه مسلما در طول رابطه به هیچ عنوان افت قدرت نعوظ مشاهده نخواهد گردید ضمنا این یک قرص راست کننده فوریه بسیار پر قدرته

    • علی نوروزی

      سلام ببینید خانم المیراتنها قرص راست کننده کافی نیست شما باید قرص چندکاره بگیرید خواستید معرفی میکنم چون من خودم استفاده کردم

  • افشین

    با سلام من این دارو رو از اینجا تهیه کردم خیلی عالی بود به همتون پیشنهاد میدم ..متشکر از داروخانه هادی طب ??

  • محمد

    سلام وقتتون بخیر
    نحوه‌مصرف این قرص برای زودانزالی چگونه هست؟
    یعنی برای زودانزالی چه تایمی باید قبل رابطه خورد؟؟

  • حسین

    سلام وقت بخیر
    بابت ایجاد تاخیر و تقویت نعوظ کدام یک از این قرص ها بیشتر موثر هستند؟ و عوارض کمتری دارند؟ چون من شنیدم عوارض این قرص فراری نسبت به ویاگرا کمتره
    ویاگرا
    فراری قرمز
    مکس پاور
    البته من ایرکتو ۱۰۰ مصرف کردم الان میخوام عوضش کنم

  • حسین

    خوب این که این قرص قوی تره نسبت به دو قرص دیگه عوارضش بیشتر نیس مثل تپش قلب و .. و این که من شنیدم ماندگاریشم تا یک هفته در بدن باقی میمونه با توجه به این که من تا الان قرص ایرکتو مصرف میکردم قرص فراری قرمز گزینه مناسب تری نیس چون میگن عوارض کمتری داره

    • haditeb

      با سلام هیچ داروی جنسی نمیتونه یه هفته در بدن ماندگاری داشته باشه! طول ماندگاری به روابط جنسی شما بستگی داره معمولا حداکثر زمان ماندگاری یک حبه از قرص فراری قرمز تنها بین 20 تا 30 ساعت میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *